Translate

Obserwatorzy

piątek, 19 kwietnia 2013

:(

Cześć !
Dzisiaj mam bardzo... smutny dzień.
Pomimo tego, że miałam dzisiaj wolne od szkoły spędziłam cały dzień w domu.
Większość dnia przespałam, resztę siedziałam na komputerze słuchając muzy, albo czytając książkę. Nie wychodziłam dzisiaj na plac, ponieważ nikt nie miał dzisiaj czasu.

Pokłóciłam się z Patrykiem. Tak dokładnie to od wczorajszego wieczoru. Pisał dzisiaj do mnie, ale nie odzywam się do niego. Poszło o to, że olał mnie wczoraj dla kumpli i ... upił się. Generalnie od pewnego czasu mam wrażenie, że jest ze mną ze względu na przyzwyczajenie. Tak szczerze, widać że kiedyś bardziej mu na mnie zależało, bardziej czułam jego miłość. Stał się bardziej co do mnie nie czuły, chłodny, wredny, momentami chamski. Nie to że do wszystkich jest taki- tylko do mnie. Rozmawiałam z nim na ten temat, powiedział że sam nie wie czemu tak czasami się zachowuje i postara się "zmienić". Niestety z dnia na dzień robi się coraz gorzej.
Już sama nie wiem co mam robić. Postanowiłam, że nie odezwę się do niego przez parę dni. Dam mu czas na przemyślenie tego wszystkiego i sama też wszystko przemyślę...

Dodaję Zdjęcia ze środy z Patrykiem i jego siostrą ( zarazem moja przyjaciółka ) Angeliką .

"co dalej z nami będzie, dziś już sama nie wiem ..."

;**

2 komentarze:

  1. Fajny blog. Obserwujemy??
    http://martynkabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post, obserwuje :)
    bodyy-rockk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze mile widziane ;) Zawszę odwdzięczam się tym samym, co dostaję :) Jeśli zaobserwujesz koniecznie napisz o tym i pozostaw link do swojego bloga, również zaobserwuję ! :D