Translate

Obserwatorzy

czwartek, 18 kwietnia 2013

;)

Hej!

Majluś





hahah, tą pizzę robił Patryk :D Widać " niechlujne ułożenie" ;)
Tą pizzę robiłam ja ;)
a tą robiła koleżanka Ola :)
Przed włożeniem do " pieca " :D
Miałam wczoraj napisać, ale niestety miałam mały wypadek i ręka jest zabandażowana.. Boli... ale cóż, życie. W środę jak już wcześniej wspomniałam, piekłyśmy pizze ! Wyszła pyyyszna (wszystkie trzy).

Dzisiaj nie było mnie caaaały dzień w domu. Mega piękna pogoda, bardzo upalnie- to i też w domu siedzieć szkoda,  trzeba korzystać! Spędziłam większość dnia na Dolinie Trzech Stawów. Jak sama nazwa wskazuję, siedziałam na ławeczce z Angeliką przy jednym ze stawów.
Nic nie działo się niezwykłego, oprócz tego że jej piesek rasy Amstaf (imię "Majlo" ) głupiał w wodzie, bawił się z nami i... rzucał się na rowerzystów. Było z czego się pośmiać- nie ma to jak zabawy z pieskami, tym bardziej, że Majluś ma nie całe półtora roku.
Przykro mi trochę było, ponieważ sama nie mogę zabierać ze sobą psa na dłuższe spacery, ponieważ jest stary i słaby...





Ciągle chodzi mi jedna nuta po głowie.. a dokładnie słowa z tej piosenki "Jestem tu ze zdjęcia, jestem już dostępna. No chodź, no chodź, no chodź" .
Polecam Rozbójnik Alibaba - w sieci .

Wrzucam zdjęcia przepysznej pizzyi... Majlusia!

3 komentarze:

  1. jaaaaaaaaaaa....też chce takiego pieska :(


    DEMORDIE.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO ! Jaki słodki piesek ! ;) Oczywiście , że obserwujemy ja już to zrobiłam .

    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki piesek :) Pizze wyglądają przepysznie :)
    zapraszam do mnie : dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze mile widziane ;) Zawszę odwdzięczam się tym samym, co dostaję :) Jeśli zaobserwujesz koniecznie napisz o tym i pozostaw link do swojego bloga, również zaobserwuję ! :D