Translate

Obserwatorzy

wtorek, 16 kwietnia 2013

Jutro Pizza !

Hajooo !
W każdą środę, w szkolę mamy 5 godzin gotowania. Zawszę kupujemy sobie sami produkty na podane przez nauczyciela danie.
W tym roku bardzo dużo mamy tematów o ciastach. Aż w końcu po tych wszystkich wypiekach ciasteczek, serników, mazurków, murzynków, tortów, nadszedł czas na... pizzę ! W końcu coś normalnego trafi nam do żołądka, nie same słodycze...
Robimy 3 różne pizze:
  1. Szynka, Brokuły, Ser feta, Pierś z kurczaka,
  2. Salami, Pomidory, Pieczarki, Ser...dużo Sera,
  3. Szynka, Papryka, Kukurydza, Cebula, Ser

    Do tego oczywiście sos pomidorowy po spód, a na górę jak ktoś lubi to czosnkowy :)

    Są dwie sale ze sprzętem kuchennym po 5 stanowisk ( na stanowisku są noże, garnki, patelnie, piekarnik i inne przybory kuchenne ) . Na jednym stanowisku może pracować co najwyżej 5 osób. W mojej grupie jest nas 4-rech. Ja, taka Ola, Dajana i...Patryk :)
    Pracuje się nam razem bardzo dobrze.

    O to kilka fotek z Technologii Gastronomicznej :
    Ja i Patryk, sporządzania ciasta kruchego. Patryk "tworzy" tzw. "wulkan", żeby dodane jajka nie wypłynęły po całej stolnicy.
    Patryk miętosi już prawie gotowe ciasto ;)
    Tak wygląda nasza pracowania
    Nasza pracowania
    Pączusie z lukrem i cukrem pudrem.
    Jeszcze nie upieczone Bezy :)


    Pozdrawiam ;)

4 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia :) Wspaniały blog!

    Zapraszam serdecznie :)
    http://doingrealstuffsucks2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. omg, jak to czytałam to Ci zazdroszczę szkoły :D
    Ja nwm. na jaki kierunek mam iść :D
    Aż mi ślina ciekła podczas oglądania zdjęć <3

    http://wik-toria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy warto zazdrościć... to nie wiem :) Jest dość ciężko... jeśli chodzi o naukę :) Co do kierunku to najlepiej przemyśleć sobie w czym jest się dobrym i co się najbardziej lubi robić :)

      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. fajny blog ;))
    http://bee-yooursellf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze mile widziane ;) Zawszę odwdzięczam się tym samym, co dostaję :) Jeśli zaobserwujesz koniecznie napisz o tym i pozostaw link do swojego bloga, również zaobserwuję ! :D