Translate

Obserwatorzy

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Obserwowanie !


Heeej !

Ostatnio do bardzo wielu osób ( koło 100 blogerek ) wysłałam wiadomość o mojej obserwacji i prośby o zrewanżowanie się tym samym. Z przykrością zajrzałam dzisiaj na bloga i się rozczarowałam. Oczywiście  BARDZO DZIĘKUJĘ blogerką, które się mi odwdzięczyły tym samym. Jesteście wspaniałe ! <3 Choć muszę przyznać, że miałam nadzieję na większą liczbę obserwatorów.
Ponieważ, większość blogerek do których pisałam, nie odpisały mi, postanowiłam że napiszę posta z prośbą, o obserwację. Zawsze się odwdzięczam. Nikogo nie pomijając!
Dlaczego mi tak na tym zależy? Wydaję mi się, że na początek powinno mieć się więcej czytelników, aby było łatwiej z poznaniem się, kontaktem itp.
Być może pomyślicie, że to głupie, ale większość z was na pewno też by się ucieszyło, jakby oglądalność waszych blogów wzrastała.
Tak więc zachęcam do obserwacji, na pewno się odwdzięczę tym samym.
Jeśli chodzi o kłamczuchów ( piszą, że obserwują a tak naprawdę tego nie robią ), nie liczcie na moje wsparcie, ponieważ teraz będę dokładnie sprawdzała.
Bardzo chcę podziękować za obserwację:

- Adrianna
- mon
- superfakekids
- roksana12005
- Polly
- Natalia
- seellow
- dominiaczek
- p-aulle
- WiktoriaAAa
- Cenverse
- Jelly
- Maja Sins
- Tyna B.
- Paula xD
- Justyna Lech
- Zeta

Mam nadzieję, że nie pogniewacie się, za wypisanie was w moim poście, ale naprawdę BARDZO DZIĘKUJĘ.

Serdecznie Pozdrawiam Wszystkich.
Pamiętajcie, Obserwacja = Obserwacji ! :)






Jeśli chodzi o spędzony dzień, mam dwa słowa : Nuuuudno i Leniwie... :P

9 komentarzy:

  1. ładne zdjęcie!:)

    Ja już obserwuję i liczę na to samo ♥
    cytruskowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również dopiero zaczęłam, trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo iż zaczęłam już 3 miesiące temu mam dopiero 8 obserwatorek :(...
    Mam nadzieję że z czasem to się polepszy, i trzymam za ciebie kciuki :) !
    Dla polepszenia humorku obserwuję :) !
    Zapraszam na wera-weeraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny post.:)
    Oczywiście; dziękuję za obserwację. Również obserwuję.:)
    PS. Wyłącz weryfikację obrazkową.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja będę i zaobserwuję ! ; )
    Oczywiście czekam na rewanż : D

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie obserwatorów i popularność bloga powinno zdobywać się z czasem ciężką pracą a nie głupimi układami.. Po co tracić czas i się zawieść na jakimś blogu bo zaobserwowało się za obserwację, mało tego zaśmiecać sobie bloggera ? :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję ;3
    Czekam na rewanż ^^

    http://moment-of-parting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie zaobserwowałam , bo wczoraj nie zdążyłam :)
    Dziś już to zrobiłam i zapraszam do mnie :

    http://life-natka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze mile widziane ;) Zawszę odwdzięczam się tym samym, co dostaję :) Jeśli zaobserwujesz koniecznie napisz o tym i pozostaw link do swojego bloga, również zaobserwuję ! :D