Translate

Obserwatorzy

wtorek, 23 kwietnia 2013

Hej !

Dzisiaj miałam bardzo miły dzień!

Wróciłam do domu z bólem brzucha, moja mama oczywiście musiała zacząć po mnie krzyczeć ( sama nawet nie wiem o co, tak po prostu)... Poszłam w nerwach spać.
Jak wstałam zrobiłam sobie obiad, mojej mamy już nie było, więc miałam spokój. Bardzo kocham swoją mamę, ale czasami nie potrzebnie się unosi...
Po obiadku poszłam z Angeliką na centrum pochodzić po sklepach. Weszłyśmy do jednego ze sklepów i zauważyłyśmy przepiękną kurtkę- wiatrówkę! Normalnie się zakochałam. Mam już jedną, ale pewna osoba, którą nie lubię ( nawet bardzo bardzo ), kupiła sobie dokładnie taką samą jak ja...
Poprosiłam tatę, aby pożyczył mi 50zł, ponieważ bardzo chcę ją mieć (tym bardziej , że żadna dziewczyna w okolicy jej nie ma). Oczywiście był w pracy i nie miał jak mi dostarczyć pieniędzy, ale obiecał że na jutro na pewno mi da! Bardzo się ucieszyłam, ponieważ nie spodziewałam się że mi pożyczy ( w tym miesiącu dużo już mi dał pieniędzy na ciuchy.. ).
Tak więc już jutro będzie moja!
Po chodzeniu po sklepach poszłyśmy na spacer na Dolinę 3-ech stawów.
Gdy nasza wyprawa dobiegała końca, spotkałam się z Patrykiem. Tym razem poszliśmy na ławkę, dość blisko domu.

Nigdy nie należałam do osób z problemem o trądzik. Przeciwnie, miałam gładką, czystą cerę. Ostatnio jednak zauważyłam, że zaczął wyskakiwać mi mały trądzik na czole... Poszukałam kilku domowych sposobów na leczenie trądzika.

Sposoby na likwidację trądziku:


1.Ocet winny jest naturalnym środkiem na trądzik. Możesz go zrobić fermentując ocet z jabłkami.

2.
Zażywaj cynk jeśli masz trądzik. Cynk w postaci kapsułek lub tabletek w dawkach 50 mg 3 razy dziennie
 przez miesiąc lub do czasu zauważalnej poprawy, a następnie zmniejszenie dawki do 25 mg 3 razy dziennie.

3.Skutecznym środkiem jest również starta skórka pomarańczy zmieszana z wodą i nałożona na obszary
 gdzie jest trądzik

4.Na pryszcze dobry jest również sok z limonki lub cytryny rozcieńczony z wodą nakładany często na twarz
 za pomocą wacika.

5.
Wcieranie czosnku w trądzik kilka razy dziennie.

6.Zrób maseczkę z żółtka jajka i nałóż na twarz za pomocą wacika. Zmyj zimną wodą po 15- 20 minutach

7.Na pryszcze jest również dobra pasta zrobiona z soli i octu wtarta na zakażone obszary
 i zmyta letnią wodą po 20-30 minutach.

8.Również należy zażywać witaminy A. Ta witamina, zdecydowanie może pomóc.


Nie korzystałam jeszcze z tego, więc nie mogę tego polecić. Jednak będę próbowała. Jeśli zauważę efekty, przy którymś ze sposobów, na pewno o tym napiszę na blogu. Pewnie pomyślicie, czy nie lepiej coś kupić, być może i tak. Ale przecież może akurat będzie warto spróbować czegoś nowego. W okresie dojrzewania ( lat 12-13 ) też miałam trądzik, jednakże kupione specjalne żele, mydełka, maseczki - nie odnosiły żadnego skutku! Gorzej, trądzik przez to robił się jeszcze bardziej wyrazisty. Przestałam stosować te żele i inne kupione produkty i poczekałam aż naturalnie mi on przejdzie.

A wy? Jak sobie radzicie z trądzikiem ? :)

Serdecznie pozdrawiam !

5 komentarzy:

  1. Hej. Już ustawiłam i możesz mnie obserwować. ;)
    Przypomnę, że mój blog to:
    http://moment-of-parting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. ;)
    Obserwuje ! :>

    http://il0nkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog. Obserwuję i liczę na rewanż ;)
    http://truskawkowypotwor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czasem mam tak że zobaczę jakąś rzecz to wiem że musi być moja : D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze mile widziane ;) Zawszę odwdzięczam się tym samym, co dostaję :) Jeśli zaobserwujesz koniecznie napisz o tym i pozostaw link do swojego bloga, również zaobserwuję ! :D