Translate

Obserwatorzy

czwartek, 25 kwietnia 2013

:D

Witajcie !


Dzisiaj, jak już wcześniej pisałam. Kupiłam sobie kurtkę wiatrówkę... achh, moje piękności... Jutro dodam zdjęcie, bo dzisiaj nie zdążyłam- zbyt szybko zaszło słoneczko ...

Na technologii Gastronomicznej, mamy temat ciasta drożdżowego na słodko. Mieliśmy zamiar zrobić drożdżówki z makiem, ale jednak zrobiliśmy makową roladę. Wyszło tego mnóstwo. Objadaliśmy się przez wszystkie lekcję. Mniam.... pucha. Na górze oczywiście jest lukier. Oto przykład mojego talerza już po kilku rozdaniach:




Ponieważ mój blond balejaż znudził mi się i miałam dość spore odrosty, postanowiłam pofarbować włosy na bardzo jasny brązowy. Wszyscy twierdzą, że w tym kolorze jest mi najlepiej. Dlatego poprosiłam Patryka, aby kupił mi farbę do włosów ( nie miałam już pieniędzy, ponieważ wydałam wszystko na kurtkę i picie). Kupiłam Farbę " Jesienny Liść ". Na zdjęciu wyglądał na bardzo jasny brązowy. Na głowie wyszedł mi... " ala rudy ". Nie powiem, jestem bardzo zadowolona. Kolor jest bardzo ładny i według najbliższych: pasuje do mnie! Oto " nowa ja " :


Najlepiej czuję się z jednym kolorem na głowie, hehe. Nigdy więcej balejaży ! Problemy z odrostami, nie zawsze wyglądają ładnie i równo, ryzyko plam, późniejsze farbowania na jeden kolor mogą nie być tak efektowne, jak powinny, ponieważ jednak zostają jaśniejsze i ciemniejsze miejsca. Kocham włosy długości średniej i... rozpuszczone !
Na zdjęciu pewnie nie widać dokładnie tego samego co na żywo. Ale postaram się jutro zrobić zdjęcie na dworze w jasnym świetle, przy okazji w nowej kurtce.
Na tym zdjęcie z lustra odbija się specjalna żarówka dla żółwi ... :P

A wy? W jakich włosach czujecie się najbardziej ? :)

Odpowiedź pisz w komentarzach!

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajny kolor wlosow:)
    zachecam do zaobserwowania mojego bloga:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. OMNOMNOM! ♥

    http://miluix.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog!
    a to ciacho wygląda pysznie:)

    obserwuję!
    http://cosmetic-jungle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog! ale mi narobiłaś ochoty na ciacho :3

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pysznie wyglądające ciasto! mniammm. :)))
    kurczę, zachciało mi się jeść. obserwuję!
    http://foreverlights.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Kochana !

    Świetny blog, więc może chciałabyś go urozmaicić i wygrać w konkursie ?

    Jeżeli masz ochotę i czas zapraszam serdecznie -http://ashplumplum.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    Do wygrania cudowna apaszka z modnymi wzorami

    pozdrawiam Joasia :*

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze mile widziane ;) Zawszę odwdzięczam się tym samym, co dostaję :) Jeśli zaobserwujesz koniecznie napisz o tym i pozostaw link do swojego bloga, również zaobserwuję ! :D