Translate

Obserwatorzy

sobota, 27 kwietnia 2013

Piątek, Sobota..!

Witajcie!


Dzisiaj z samego rana musiałam wstać i wybrać się z mamą na zakupy... Mega duże zakupy.

Po powrocie zjadłam lekkie śniadanie i położyłam się.
Obudziłam się po 14, jak tata wrócił z pracy. Szykowali się i byli gotowi do wyjścia.
Jechali na działkę do " Przeczyc". Zostają tam do jutra, więc całe mieszkanie do mojej dyspozycji!
Przygotowałam z tej okazji pizzę, Chipsy, ciasteczka z czekoladą, sezamki i picie. Przyszedł Patryk i rozmawialiśmy, oglądaliśmy filmy. Było c.u.d.o.w.n.i.e !
Chcieliśmy, aby został u mnie na noc, ale niestety jego mama się nie zgodziła...
Tak więc o 23 był czas, aby wrócił do domy, niestety...



Wczoraj też spędziliśmy cały dzień na spacerze. Było ciepło, słonecznie... gorąco! Zdjęcie zrobiłam dopiero wieczorem aż się zrobiło chłodniej.
Była z nami także Angelika.


Więc ostatnie dni jak najbardziej zaliczam do udanych.

Od wczoraj zaczęłam stosować dwie maseczki " spa " , które kupiła moja mama. Po wysmarowaniu jej na twarzy schnie i robi się bardzo sztywna. Nie da poruszyć się żadną częścią twarzy. Jednakże po zmyciu skóra jest tak jakby jędrniejsza, delikatniejsza i gładsza. Tak więc postanowiłam stosować je częściej. Oto zdjęcie w jednej maseczce :
Nie hejtować !! Wiem, że wyglądam okropnie, ale kto w maseczce wygląda jak modelka ? :)
Nie była do końca wyschnięta, więc jest widoczne na zdjęciu jeszcze " mokre " okolice, dlatego też nie wygląda to tak " idealnie " .


Bardzo jeszcze chciałam podziękować za komentowanie o obserwowanie mojego bloga! Jesteście Kochani. Pozdrawiam ;*

4 komentarze:

  1. życzę powodzenia w prowadzeniu bloga:))
    pozdrawiam serdecznie:)
    malaczarnablogg

    OdpowiedzUsuń
  2. też stosuję od niedawna maseczkę, która strasznie wysycha ;p
    szkoda, że mama się nie zgodziła, ładne zdjęcie :)
    śliczna jesteś ;)
    obserwuję ;)

    http://agaa-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja stosowałam wiele maseczek, ale strasznie wysuszyły mi skórę ;c
    pozdrawiam i obserwuję! ;))
    http://zaadyszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie potrafię wyjść z domu bez śniadania :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze mile widziane ;) Zawszę odwdzięczam się tym samym, co dostaję :) Jeśli zaobserwujesz koniecznie napisz o tym i pozostaw link do swojego bloga, również zaobserwuję ! :D