Translate

Obserwatorzy

niedziela, 14 kwietnia 2013

Tak na początku o mnie ;)

Witajcie !
Od pewnego czasu, bardzo dużo oglądam videoblogi , blogi i troszkę się wkręciłam. Dlatego sama postanowiłam założyć bloga.

Na Początku wypadałoby napisać coś o mnie. Tak więc:
jestem uczennicą 2 klasy technikum w szkole Gastronomicznej w Katowicach.
Mieszkam w Katowicach od urodzenia, w przyszłości chcę się wyprowadzić z Polski. Uważam, że w tym kraju nie ma przyszłości ( dzięki naszemu rządowi ) - smutne, ale prawdziwe.
Mieszkam z rodzicami, mama: Magdalena, oraz tata: Dariusz. Mam starszą siostrę (Martyna 23 lata), która się już wyprowadziła.
Mam 164 cm wzrostu, przy tym 52kg ...

Kocham zwierzęta.
Posiadam królika (Oskar, około 2 lata) , psa (Jacki, czyt. Dżeki, 16 lat)  i dwa żółwie ((wodno-lądowe) Filip i Karpatka, około 5 lat.) W swoim życiu miałam dużo zwierzątek, kilkanaście świnek morskich ( miałam parkę i urodziły się maluchy, które oddałam w dobre ręce ), królika (musiałam oddać bo była za bardzo agresywna, tęsknie za nią, Frania ), papugi, rybki, myszki, chomiki i szczury ( Niuniuś i Harry, kocham i tęsknie - odeszły ze starości... ).

Kocham czytać książki.
Moją ulubioną jest seria Harrego Pottera. Przeczytałam kilka razy wszystkie 7-dem części.
Co do ulubionego wokalisty: był, jest i będzie zawsze Michael Jackson . King Of Pop Forever [*]

Coś o szkole. Uczę się przeciętnie. Nie jestem fanką uczenia się i nigdy nie byłam. Zawszę miałam i będę mieć problem z matematyką, za to dobrze mi idzie z biologii. Lubię moją szkołę, chociaż doprowadza mnie bardzo często do szału ! Dlaczego ją wybrałam? Kocham gotowanie, lubię jeść.

Moje skryte Marzenie. Potrafić perfekcyjnie mówić po angielsku. Podróżować po świecie, poznawać nowe tradycje, religie i historię danego Państwa. Oczywiście mieć przy tym stały dom.

Najbliższe mi osoby: Oczywiście rodzice, siostra. Ale oczywiście każdy też ma przyjaciół/ partnera/partnerkę. Moją przyjaciółką od dzieciństwa do teraz jest Paulina. Kocham ją baaardzo mocno ! Przyjaźnimy się od dosłownych pieluszek, niestety wyprowadzka trochę nas od siebie oddaliła, ale nadal utrzymujemy kontakt ze sobą, wiemy że możemy sobie ufać i spotykamy się w wakacje, ferie. Mimo to nadal się przyjaźnimy! Kolejną bliską mi osobą jest moja kuzynka i przyjaciółka w jednym: Kinga. Pech chciał, że też wyjechała na stałe do Anglii z rodzicami. Jednak nadal mamy kontakt na fb, Skype. Kolejną moją przyjaciółką jest Angelika. Jest siostrą Patryka (zerknij jeszcze niżej). Najlepiej spędza mi się z nią czas ! Spacery, chore "świry", to tylko z nią ! Tak jak chodzenie po galerii handlowej ! Po prostu uwielbiam ! :*

Osoba, z którą spędzam każdą wolną chwilę, bez wątpienia jest mega bliska i bardzo Kocham, to mój chłopak: Patryk. Jesteśmy razem od 1-go października 2011roku. Jest dla mnie bardzo ważny, mimo kłótni, które występują w każdym związku. Chodzimy razem do jednej klasy ( znaliśmy się jeszcze za nim zaczęła się szkoła i już w wakacje dużo się spotykaliśmy ). Dużo przeszliśmy i nic nie jest w stanie nas złamać. Byliśmy razem na majówce ( w zeszłym roku), na wakacjach i różnych takich okazjach. W tym roku wybieramy się razem na majówkę do Karpacza. Już się nie umiem doczekać!

To chyba na tyle :)

Byłabym wdzięczna, gdybyście mnie nie hejtowali, bo naprawdę nie mam za specjalnie ochoty wyczytywać obelg. Jak się komuś coś nie podoba, niech zachowa to dla siebie. Dziękuję i Pozdrawiam! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawsze mile widziane ;) Zawszę odwdzięczam się tym samym, co dostaję :) Jeśli zaobserwujesz koniecznie napisz o tym i pozostaw link do swojego bloga, również zaobserwuję ! :D