Translate

Obserwatorzy

poniedziałek, 20 maja 2013

Joooł !

Tak więc dzisiejszy dzień mija mi bardzo dobrze ! Mam poprawione oceny już z angielskiego i niemieckiego ! Muszę się jeszcze podciągnąć z matmy, chemii i organizacji. Dzisiaj nic specjalnego robić nie będę, ponieważ nie jest zbyt świetna pogoda na jakieś wypady. Zapewne zostanę w domu i pouczę się na jutrzejszą klasówkę. Takie o to se nudy ...
Jedyne o czym marzę, to o wakacjach ! Sypiać ile się chce, spacerować do której się chce i co najważniejsze... bez nauki !




taka sobie ja po szkole ;)

2 komentarze:

  1. Nominuję Cię do Liebster Blog Award : ) . Szczegóły u mnie - axlowa12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy blog i świetnie się go czyta ! :)
    Obserwujemy ? Jeśli tak to zacznij i mi napisz od razu na blogu a ja Cię również zaobserwuję :)
    http://ideas-style-friends-ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze mile widziane ;) Zawszę odwdzięczam się tym samym, co dostaję :) Jeśli zaobserwujesz koniecznie napisz o tym i pozostaw link do swojego bloga, również zaobserwuję ! :D