Translate

Obserwatorzy

niedziela, 19 maja 2013

Hiii ;)

Tak naprawdę, ostatnio nie mam na nic ochoty. Mam po prostu lenia. Muszę się dużo uczyć by poprawiać oceny i szczerze - mam dość tej nauki !

Przez weekend rodziców nie było w domu. Po prostu wyjechali. Ja za to miałam święty spokój i mogłam spędzić ten czas z Patrykiem. Objadając się parówkami w cieście, chipsami i innymi dobrociami przy oglądaniu filmu. Co idzie w parze z.... wygłupami. Zazwyczaj jak oglądamy film, nie obejrzymy go spokojnie do końca, tylko muszą być głupie komentarza, łaskotanie, a nawet siłowanie.
Dzisiaj chodziliśmy parę godzin po Dolinie 3-ch Stawów. Piękna, słoneczna pogoda to i wykorzystać trzeba.  
Niestety piękny czas minął i jutro szkoła. Znowu chodzenie za nauczycielami i poprawianie ocen.

Tak byłam ubrana w piątek do szkoły ;)



;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze zawsze mile widziane ;) Zawszę odwdzięczam się tym samym, co dostaję :) Jeśli zaobserwujesz koniecznie napisz o tym i pozostaw link do swojego bloga, również zaobserwuję ! :D