Translate

Obserwatorzy

czwartek, 16 maja 2013

Hej !

Ostatnio mam bardzo zabiegane dni. Dlatego też nie zawsze uda mi się tutaj cokolwiek napisać.
Niestety z powodu nauki...
Dzisiaj również wróciłam późno ze szkoły, musiałam wyjść z psem, posprzątać mieszkanie, iść do fryzjera, zrobić referat z Fizyki, pouczyć się do niemieckiego (jutro kartkówka).
Byłam tak zmęczona, brakiem snu, bólem głowy i całym stresem poprawiania ocen, że nie zauważyłam kiedy zasnęłam.
Wstałam, podeszłam do komputera na 5 minut i BAM! Z 5 minut zrobiły się 2 i pół godziny.. Eh, jak te nasze kochane komputery kradną nam czas...
Ostatnio nic innego też nie robię, tylko kłócę się z Patrykiem. No niestety, mamy kryzys.

Oto Ja po nowym obcięciu:
; ))
; ))


3 komentarze:

  1. Zostałaś nominowana do "Liebster blog". Szczegóły na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz śliczną fryzurę! ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna ta nowa fryzura :) Obserwujemy ? Zapraszam ; http://beyourself-megg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze zawsze mile widziane ;) Zawszę odwdzięczam się tym samym, co dostaję :) Jeśli zaobserwujesz koniecznie napisz o tym i pozostaw link do swojego bloga, również zaobserwuję ! :D